środa, 28 maja 2014

Pola....moją inspiracją.

         Tak. To właśnie ona mnie motywuje, inspiruje. Spowodowała,że uwierzyłam we własne ja. Powiem szczerze,ze nigdy, przenigdy nie pomyślałam,że dziecko tak może wywrócić świat do góry nogami. Fakt. Musiałam z pewnych moich planów zrezygnować. Musiałam przewartościować swoje życie. Dlatego postawiłam sobie pytanie już na początku ciąży- Co i kto jest dla mnie najważniejszy. Długo nie musiałam się zastanawiać. Dlatego kiedy urodziłam Polę postanowiłam sobie,ze będę walczyła o nasze szczęście. Ale także o swoje szczęście. Cieszy mnie bardzo fakt,że mam wsparcie w tym wszystkim od strony mojego męża, moich sióstr, rodziców i wszystkich bliskich, którzy mnie otaczają. Chyba jestem szczęściarą.:)
         Ktoś mądry powiedział...Jeśli mama jest szczęśliwa to i dziecko też jest szczęśliwe.Dlatego powoli, powolutku maleńkimi kroczkami dążę do celu. I stało się ostatnio coś o czym marzyłam....Chciałam pisać artykuły do gazety. I wiecie co? Udało się ! Ale powiem szczerze,że gdyby nie ta Mała Istotka...nigdy by to się pewnie nie stało.
                                                     Moja Mała Wielka Inspiracja! <3
Zaczęłam pisać dla gazety " Dobra Mama" . Już wymyśliłam kolejny temat ale narazie nie będę zdradzać szczegółów ;)



Gorąco polecam ! Strona 64




 Szczerze ? Aktualnie nie wyobrażam sobie życia bez Poli. Mojej Małej Kochanej i cudownej Istotki :)
Pozdrawiamy
Niezdarna Mama i Pola :)

2 komentarze: